четверг, 26 января 2012 г.

Շնորհակալություն, որ չեք խանգարում

      Սիրելի հյուրեր և  ուսանողներ, ես ցանկանում եմ մեզ շնորհավորել այս բլոգի ստեղծման մեկ ամսյակի կապակցությամբ: Երբ ինձ մոտ առաջացավ բլոգ ստեղծելու գաղափարը, այդ ժամանակ առաջ եկան մի շարք հարցեր, որոնց պատասխանները գտնելու համար մեզ պետք էր մեկը, ով կօգներ կատարելու առաջին քայլերը: 
Մենք ցանկանում ենք մեր խորհին շնորհակալությունը հայտնել, Պատմության և իրավագիտության ֆակուլտետի ուսանող Հայկ Գրիգորյանին ( MrBlogger ): Հայկի աջակցությամբ էր, որ մենք կարողացանք կյանքի կոչել և ոտքի կանգնեցնել մեր բլոգը:
Այնուհետև առաջ եկավ մի նոր խնդիր. մեզ կարճ ժամանակում հարկավոր էր ապահովվել բլոգի նյութերի բազմազանությունն ու հետաքրքրություն առաջացնել ընթերցողների շրջանում:
Այս փուլում արդեն մեզ օգնության եկան մեր լավ ընկերներ Հրանտ Սարաֆյանը, Սվետլանա Սիմոնյանը, Տիգրան Խաչատրյանը և մի քանի սրտացավ ուսանողներ, որորնց շնորհիվ մեր աշխատանքների արդյունքները սրանք են. շուրջ մեկ ամսվա ընթացքում մոտ 100 հոդված, ավելի քան 6000 ընթերցում:


Այստեղ ներկայացված է շուրջ մեկ ամսվա վիճակագրությունը


Просмотры страницы по странам
Армения
5 025
Республика Корея
301
Россия
216
Филиппины
116
США
74
Украина
22
Китай
14
Грузия
9
Германия
5
Нидерланды
5
Просмотры страницы по браузерам
Chrome
3 972 (66%)
Internet Explorer
849 (14%)
Firefox
820 (13%)
Opera
247 (4%)
Qt
20 (<1%)
NetFront
15 (<1%)
Safari
6 (<1%)
SimplePie
5 (<1%)
NS8
2 (<1%)
Netscape
2 (<1%)
Просмотры страницы по операционным системам
Windows
5 776 (98%)
Linux
62 (1%)
Samsung
16 (<1%)
Macintosh
4 (<1%)
Ubuntu
4 (<1%)
Nokia
3 (<1%)














2 комментария:

  1. Շնորհակալություն Հայկ Գրիգորյան: Կփորձենք արդարացնել, ձեր և մեր սպասելիքնեը՝ ի հեճուկս բոլորի ու ամեն ինչի:

    ОтветитьУдалить
  2. Հրանտ Սարաֆյան
    Շնորհավորում եմ բոլորիս մեկ ամսյակի կապակցությամբ:Ողջ բանասիրական ֆակուլտետի և իմ անունից շնորհակալություն եմ հայտնում Արման Աբրահամյանին, որի աշխատանքը բլոգում շատ արդյունավետ է, անաչառ ու բովանդակալից: Մաղթում եմ բլոգին բազում տարիների կյանք և բլոգի կնքահորն էլ` Արմանին, ստեղծագործական վերելքներ, հաղթանակներ ու մեծ ձեռքբերումներ:

    ОтветитьУдалить

Технологии Blogger.