суббота, 21 января 2012 г.

ՊԱՐԶՎՈՒՄ Է ԳՅՈՒԼՆԱԶ ՏԱՏԻ ՀԵՔԻԱԹՆԵՐԸ ԱՅԴՔԱՆ ԷԼ ԱՆՄԵՂ ՉԵՆ


Վերջերս տոմարագետ, աստղաֆիզիկոս,հայագետ ԳՐԻԳՈՐԲՐՈՒՏՅԱՆԸ<<Հայկականհրաշապատումհեքիաթներըեւդիցավեպըժամանակայինեւտիեզերաբանականպատկերացումներիմասին>>խորագրով դասախոսություն-քննարկման ժամանակ կիսվեց իր հայագիտականհետազոտություններովեւներկայացրեցհայկականհեքիաթներումեւդիցավեպերումառկակերպարներիկապըաստղագիտականմիշարքերեւույթներիհետ.<<Զարմանալիորենհեքիաթներիմասինոչճիշտվերաբերմունքկանույնիսկմասնագիտականգրականությանմեջ:Շատանբարեխիղճգիտնականներասումեն,որհեքիաթըշատհուսալիաղբյուրչիկարողլինել,որովհետեւազգից ազգ փոխանցվում ու աղավաղվում է, չգիտենք ինչքան ժամանակ է անցել մինչեւ մեզ է հասել: Բայց պարզվում է, որ դա այդքան էլ այդպես չէ: Երբ սկսում ենք հեքիաթները վերլուծել, նկատում ենք, որ հեքիաթը ամենապահպանողական մշակույթի դրսեւորումներիցէեւհենցայսօրմեզհասածհեքիաթներիմեջկարողենքգտնել իրողություններ,որոնքգալիս են առնվազնմիքանիհազարտարիհնությունունեցողանցյալից:Խոսքս,իհարկե,հրաշապատումհեքիաթներիմասինէ,որտեղկատարվումենայնպիսիբաներ,որոնքսովորականկյանքումանհնարէ>>:ԻսկպարոնԲրուտյանիդասախոսությաննպատակըհետեւյալնէր.<<Ցանկանում եմ մի փոքր ճաշակտալ,թեինչեր  կարելի է դուրս կորզել մեր Գյուլնազ տատի անմեղ թվացող հեքիաթներից, որոնք պարզվումէայդքանէլանմեղչեն>>:Չնայածաստղագետի ջանքերին,որհեքիաթիհերոսներըտիեզերականմարմիններ,աստվածներ,աշխարհներեն,ունկնդիրներիցոմանքայդքանէլչհավատացինաստղահայագիտականհաշվարկներին`պնդելով,որնույնթեմայիշուրջաստվածաբանը,հոգեւորականըկամհոգեբանըայլմեկնաբանությունկունենայինեւնույնքանհիմնավորկմեկնաբանեին:Այնհարցին,թետեղյակէինհեղինակները,որգրել են ոչ թե հեքիաթայինհերոսների,այլտիեզերքի,աշխարհի,աստվածներիմասին,բանախոսըկատակեց. <<Իրենքինձբանչենասելայդմասին>>:Իսկվերջումաստղաֆիզիկոսըխորհուրդէտալիսհեքիաթներկարդալիսուշադրությունդարձնելանուններինեւթվերին,ինչպեսնաեւշատայլմանրամասների:Այսինքնստացվում է, որ անհրաժեշտ է հեքիաթներ կարդալ ոչ թե փոքր տարիքում, այլ մի քանի համալսարան ավարտելուց հետո:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Технологии Blogger.