вторник, 7 февраля 2012 г.

Կոտրված երազ


Նորից գիշեր է, ամպամած գիշեր,
Նստած եմ նորից այն տեղում, որտեղ
Երկուսով նստել ու երազելով 
Կյանքի չհատվող ուղի ենք գծել:

Ես պարզ հիշում եմ՝ ինչ ես ինձ ասել՝
Թե չես լքելու, ինչ էլ որ լինի,
Որ սիրելու ես անգամ մեռնելիս,
Որ էությունդ ինձ է պատկանում...

...Սակայն, հիմա ես մենակ եմ այստեղ
Չկաս իմ կողքին` սիրտս ջերմացնես, 
Չկաս իմ կողքին. չե՛մ ուզում լինես.
Դու ինձ լքել ես, սիրտս կոտրել ես:

Այդ կոտրած սրտի փշուրներն անգամ
Հետդ տարել ես,
Կյանքիս երազը իմ մեջ սպանել ես,
Հոգուս անհունը` ոչնչացրելես:

Ու ամբողջովին դու  ձախողվել ես.
Շտապելով ջնջել ինձ քո հուշերից, 
Քո սրտից ու քո մտքերից տկար՝
Ինձ մոտ թողել ես քո էությունը:

Այն քեզնից վեր է ու քեզնից վեհ է.
Եվ ես սիրում եմ հենց էությունդ,
Որն ինձ սիրել է ու սիրել ստիպել
Ու շնորհակալ եմ քեզ դրա համար:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Технологии Blogger.